How do I perceive fashion

Fashion

Mie, personal, mi se pare extraordinal  să poți crea ceva, cât de mic, dar mai ales o întreagă colecție de haine.

Chiar azi, am fost întrebată de cineva dacă  sunt cu adevărat pregătită să intru în această lume a modei. Pentru cei care nu şi-au dat încă seama sunt o viitoare candidată la una din facultățile de arte. Care dintre ele nu se ştie sigur.Răspunsul meu a fost bineînțeles : „Da”. M-a avertizat că lumea modei este o adevărată bătălie în business şi sunt conştientă de acest lucru, dar sunt  de asemenea conştientă şi de partea cea mai frumoasă : să fii creativ, să poți crea ceva care poate fi folosit şi care să placă celorlalți.

Minuțiozitatea este una din însuşirile necesare unui designer(oricui, dacă lucrează în modă, de fapt). Am fost „acuzată” întotdeauna că sunt preocupată de aceste detalii , unii au spus că-mi pierd timpul, dar acest lucru nu este adevărat. Să vezi cum încet-încet totul ia o anumită formă, chiar dacă nu ştii inițial ce faci, să vezi că munca ta, poate chiar de lungă durată, este CEVA. Bucată cu bucată. Minut cu minut. Fiecare material sau instrument folosit. Fiecare procedeu realizat.Pentru asta muncim şi pentru acest sentiment aş renunța la multe alte lucruri. Pentru acea linişte pe care o simți când eşti concentrat la a face ceea ce-ți place.

Asta înseamnă din punctul meu de vedere pasiunea pentru creație. Şi cred că este un motiv suficient de puternic pentru a-ți dori şi a putea să intri în lumea modei.

untitled-design

 Follow my blog with Bloglovin

Leave a Reply

